w sprawie zmiany postanowień "Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Jasła" poprzez wykreślenie zakazu wprowadzania psów i innych zwierząt domowych na teren Parku Miejskiego przy ul. Kołłątaja w Jaśle, skwerów (św. Antoniego przy ul. Asnyka i ul. Czackiego) oraz terenów rekreacyjnych.
Petycja jako indywidualna wpłynęła do Przewodniczącego Rady Miejskiej Jasła w dniu 03 lutego 2020 r. W kolejnych dniach wpłynęło jeszcze 9 petycji tej samej treści od osób fizycznych.
Na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o pteycjach (Dz.U. 2018 poz. 870) Przewodniczący Rady Miejskiej Jasła w dniu 17 lutego 2020 r. przekazał w/w petycje do rozpatrzenia według właściwości Burmistrzowi Miasta Jasła.
Z uwagi na tożsamość zagadnienia podnoszonego w w/w petycjach, zostały one zakwalifikowane jako petycja wielokrotna w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy o petycjach oraz postanowiono o ich łącznym rozpoznaniu.
Stosownie do art. 11 ust. 2 ustawy o petycjach ogłasza się okres oczekiwania na dalsze petycje do dnia 20 kwietnia 2020 r.
Z uwagi na ilość podmiotów, które należałoby zawiadomić o rozpatrzeniu przedmiotowej petycji, sposób załatwienia petycji zostanie ogłoszony na niniejszej stronie zgodnie z treścią art. 11 ust. 4 ustawy o petycjach, co zastąpi zawiadomienie indywidualne.
Autorzy petycji nie zamieścili w nich zgody na ujawnienie swoich danych osobowych.
Z dniem 20 kwietnia 2020 r. upłynął termin oczekiwania na dalsze petycje.
Od momentu publikacji do dnia upływu w/w terminu nadesłano łącznie 19 petycji.
Przewidywany termin załatwienia petycji - 19 lipca 2020 r.
Na podstawie art.11 ust.4 Ustawy o petycjach w dniu 17 lipca 2020 r. ogłasza się odpowiedź na petycję wielokrotną, które to ogłoszenie zastępuje zawiadomienie poszczególnych autorów petycji przewidziane w art. 13 ust 1 ww. ustawy.